Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Sulfonik Seksi Band - SSB
Derniers commentaires
Archives
14 février 2008

Pou la Sen Valenten

LORAN ou oblijé mwen épi pawol la
ou mété ba la Sen Valanten
adan "Commentaires" a ribondi

Alos man rimété an kouch

Mi lim...

J
ocelyne Béroard - Mi Tjè Mwen
P/M : Patrick Saint-Eloi

Man ka santi'w vréman toupré,
Toupré di posédé
Sa ki kaché an fon zyé mwen
É mwen té ja sèten man pa té ké séré lontan
Mè dé bra lanmou'w sézi mwen
Karés ou toujou ka ravajé mwen
Mé gadé pa bò tjè mwen
Sé la ki ni plis déga
Lonbraj ou ka trankilizé mwen
0 lésé mwen avoué
An ti priyé man gadé pou'w

Ouh ! mi tjè mwen
Ah ! pou séré'y ban mwen
Ouh ! doudou mi tjè mwen
Ah !
kè-
Ah ! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

souflan-

kè-
Mi !
(mi tjè mwen)
Mi !
(pou séré'y ban mwen)
Mi !
(aaah ! mi tjè mwen)
Mi !
(pou tjenbé'y ban mwen)

Menm si ou divini prés Bondié pou mwen
An sèl priè man rété ba'w
Mi tjè mwen, tjenbé'y, tjenbé'y
Avan lannuit rijété rido'y la
Vini pou man pa garé la
Mi tjè mwen
Tjenbé'y tjenbé'y
Séré'y, tjenbé'y, séré'y, séré'y séré['y]

kè-
ouh !

Mi tjè mwen
Pou [tjéri'y] ban mwen
oh ! mi tjè mwen
Pou tjenbé'y ban mwen

Menm si ou divini près Bondié pou mwen
An sèl priè man tini pou'w
Mi tjè mwen, tjenbé'y, tjenbé
Avan lannuit rijété rido'y la
Vini pou man pa garé la
Mi tjè mwen
Tjenbé'y, tjenbé
Séré'y, tjenbé'y, séré'y, séré'y, séré'y

souflan-
pon-

kè-
Mi tjè mwen

kè-
Mi tjè mwen


Mi tjè mwen
Pou tjenbé'y ban mwen
Séré'y
Pijé'y

kè-
Mi tjè mwen

Avan lannuit rijété rido'y la
Vini pou man pa garé
woooyyy !

kè-
Mi tjè mwen

Lè mwen ka santi chalè prézans ou a
Lè-a pé kontinuyé, touné, touné

kè-
Mi tjè mwen

Mi tjè
[Tjéri'y] ban mwen 
Tjenbé'y ban mwen

kè-
Mi tjè mwen

Tjenbé'y, Séré'y
Tjenbé'y, séré'y
séré'y, séré'y, séré'y

kè-
Mi tjè mwen

Hum ! mi tjè mwen
[Tjéri'y] ban mwen
Tjenbé ban mwen

(...) = chantèz
Pou matjé tèks-tala, nou sèvi létid GEREC-F liméro 1.
http://www.apapawolanle.com
Publicité
Commentaires
M
Mi an lot kouch, woy !!<br /> <br /> give thanks fi dis ya empress ina me life, oh Jah<br /> she loves me and she make i satisfy, oh Jah<br /> to love her i will make a sacrifice, oh Jah<br /> to keep her in my life (repeat)<br /> <br /> GENTLEMAN-Empress(album:journey to jah)
T
Ti pawol ka alé épi lèspri SSB, kifè aprézan mwen pé jis oubliyé zafè senvalanten.<br /> Mé dom mwen sav ou ké sa mété osi an ti pawol anlè karèm.<br /> <br /> MI TJE MWEN OSI TOUT MOUN SSB
Sulfonik Seksi Band - SSB
  • Sulfonik Seksi Band (SSB) un groupe à pied de rue du carnaval martiniquais. Un objectif s'amuser, en famille (avec les enfants), entre amis, entre copains tout en perpétuant la tradition de la dérision et du défoulement. Le carnaval en Martinique
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Publicité
Publicité